Service Management

ITSM med fokus på att tillhandahålla IT-tjänster på ett välorganiserat sätt. Det vi ser hos er det ser också ni! I vår tjänst utlovas full transparens!

ITSM handlar om att hjälpa organisationen att fungera bättre genom att fokusera framförallt på att öka värdet till organisationens affärsmål. Vi följer upp hur väl ni använder er av tjänsterna och hur väl vi presterar när ni ber oss att hjälpa er.

På våra driftsmöten föreslår vi vad som kan förbättras för att säkerställa att ni får ut det mesta möjliga av er investering.

I vår Kundtjänstportal har ni möjlighet att lägga ärenden, beställningar, läsa kundskapsartiklar eller söka kontakt med oss. Finns även möjligheten för era beställare att få en överblick på avdelningens ärenden och tillgångar.

TILLÄGGSINFO

Här, Anders, tänker jag att man kan lägga till någon extra information som t.ex. Så blir det lite mer liv i sidan och inte bara en lång text.

Punktlista, bild, diagram, kontaktuppgifter utöver formuläret nedan osv osv

Bli kontaktad av Addera IT

Kontakta oss på 010-434 81 20 eller support@adderait.se.